Postup pri uplatatňovaní reklamácie:
- zaslať písomnú reklamáciu e-mailom na reklamacie@nabytok-profi.sk, príp. vyplniť a odoslať formulár.
- presne identifikovať reklamovanú časť alebo reklamovaný diel,podľa montážneho návodu, uviesť presné identifikačné čísla reklamovaných častí, dielov
- pre rýchlejšie vybavenie reklamácie je nutné, aby kupujúci priložil foto poškodenej časti tovaru
- doručiť reklamovaný tovar na adresu prevádzkovateľa internetového obchodu
- zásielky na dobierku nepreberáme, tovar odporúčame pri odosielaní poistiť
- predložiť dokumenty, ktoré obdržal pri nadobudnutí tovaru (faktúra, doklad o zaplatení, záručný list a pod.)
- predložiť dokumenty, ktoré obsahoval samotný tovar (montážny návod, návod na použitie)
- dohodnúť termin doručenia 1 deň vopred na tel. č. 0907/579 925
- doručenie reklamovaného tovaru je možné len v pracovných dňoch Po - Pi od 9:00 do 15:00 hod
- prevádzkovateľ rozhodne o rekamácii ihneď
- pri reklamácii, ktorú treba konzultovať s výrobcom rozhodne do 3 pracovných dní
- v prípadoch, kde sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie
- ak sa obhliadka reklamovaného tovaru uskutočnila priamo u kupujúceho, o výsledku bude kupujúci informovaný prostredníctvom reklamačného technika, ktorý obhliadku vykonal
- po ukončení reklamačného konania, predávajúci telefonicky alebo e-mailom informuje kupujúceho o spôsobe vybavenia reklamácie, zároveň ho vyzve k prevzatiu opraveného, vymeneného tovaru a reklamačného protokolu